Podsumowanie wiosennej edycji 2025
Udane zakończenie wiosennego sezonu targowego!
Krakowska edycja Targów Mieszkań i Domów była pierwszą na trasie wiosennego sezonu targowego Nowego Adresu, w ramach którego zaplanowane są 3 odsłony wydarzenia. Na targowej mapie Nowego Adresu znalazły się: Kraków, Poznań i Warszawa. W imprezie wzięło udział blisko 40 wystawców: deweloperów, pośredników, firm budujących domy, instytucji finansowych i firm z branży wykończenia i wyposażenia wnętrz.
Szeroki przekrój wystawców, bogaty program merytoryczny Strefy Zakupu i Finansów, atrakcje przygotowane przez uczestników oraz prowadzona na szeroką skalę kapania marketingowa spowodowały, że targi zostały odwiedzone przez tysiące zwiedzających.
Do dyspozycji gości oddana była sala seminaryjna, w której przez cały dzień targów odbywały się interesujące prelekcje, w ramach bogatego programu merytorycznego targów. W Strefie Zakupu i Finansów miały miejsce prelekcje na tematy związane z umowami deweloperskimi, bezpieczeństwem zakupów na rynku nieruchomości, zakupem pod wynajem czy odbiorem technicznym mieszkania.
Poza salami seminaryjnymi zwiedzający mogli liczyć na pomoc specjalistów i ekspertów już na ich stoiskach.
Targi Mieszkań i Domów, w poszukiwaniu swojego wymarzonego M, często odwiedzają całe rodziny. Z myślą o ich najmłodszych członkach, wraz z Fundacją Cząstka Ciebie, przygotowaliśmy Strefę Dzieci, a w niej liczne atrakcje. Z myślą o naszych najmłodszych gościach, wspólnie z Fundacją Cząstka Ciebie, przygotowaliśmy Strefę Dzieci, pełną radości i kreatywności.


Targi Mieszkań i Domów odwiedziły tysiące klientów. W dużej części byli to młodzi nabywcy poszukujący swojego pierwszego mieszkania oraz młode pary poszukujące nowego lokum dla powiększającej się rodzin. Aby zrealizować mieszkaniowe marzenia, w większości przypadków muszą skorzystać z kredytu mieszkaniowego. Dowodem na to były tłumy słuchaczy na seminariach targowych związanych właśnie z finansami.
Album targowy
Targi Mieszkań i Domów oddają do Państwa dyspozycji wiele form promocji i reklamy podczas Targów. Dbamy również o to, by informacja o ofercie znalazła się w domach Państwa potencjalnych klientów. Jest to możliwe dzięki publikacjom towarzyszącym targom – ALBUMOWI TARGOWEMU. Pojawiają się w nim m.in. dane teleadresowe wystawców, prezentacje inwestycji i mapa ich lokalizacji, a także ciekawe kupony rabatowe.
Dzięki swej zawartości i wysokiej jakości druku ALBUM TARGOWY stanowi cenne, pomocne źródło informacji, a jego żywotność gwarantuje, że Państwa oferta żyje w domach potencjalnych kupujących jeszcze długo po targach. Łącznie podczas wiosennych edycji Targów rozdystrybuowaliśmy 16 tysięcy egzemplarzy Albumu.
Kampania reklamowa
Strategia marketingowa targów oparta jest na wieloletnim doświadczeniu i sprawdzonych kanałach. Prowadzimy kampanie online w Google, Facebooku, Instagramie i na stronach internetowych. Wydarzenie promujemy na serwisach MTP, prowadzimy wysyłkę newsletterów do baz własnych oraz korzystamy ze wsparcia partnerów i patronów Targów Mieszkań i Domów.

Podziękowania
Od lat w organizacji Targów Mieszkań i Domów wspierają nas kluczowe dla branży instytucje i media. Dzięki współpracy z nimi możliwe jest zaplanowanie efektywnej kampanii promującej Targi oraz wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszych imprez. Dziękujemy za współpracę i wsparcie naszych działań w tworzeniu wiosennej edycji Targów.