Tysiące odwiedzających, dziesiątki ofert i mnóstwo inspiracji – tak wyglądała jesienna edycja w Krakowie!
Jesienna edycja Targów Mieszkań i Domów w Krakowie, połączona z Targami Nieruchomości Inwestycyjnych INRE, przyciągnęła tłumy odwiedzających i ponad 80 wystawców.
Podsumowanie jesiennej edycji:
Jesienna edycja Targów Mieszkań i Domów w Krakowie odbyła się wraz z Targami Nieruchomości Inwestycyjnych INRE. Swoje oferty zaprezentowało ponad osiemdziesięciu wystawców: deweloperów, pośredników, doradców finansowych, instytucji finansowych oraz firm oferujących wykończenia lokali mieszkalnych pod klucz.
Różnorodne oferty wystawców, arcyciekawe prelekcje w Strefie Zakupu i Finansów oraz w Strefie Inwestycji, atrakcje przygotowane przez przedstawicieli firm oraz interesująca oprawa wydarzenia przyciągnęła tysiące uczestników zainteresowanych nowymi propozycjami wystawców.
Do dyspozycji gości przez całe dwa dni targów była sala seminaryjna, w której mogli porozmawiać z praktykami rynku nieruchomości i dowiedzieć się więcej o bezpiecznym zakupie mieszkania czy domu. Eksperci porównywali zakup nieruchomości z rynku wtórnego i pierwotnego. Zwracali uwagę na wady i zalety kredytu hipotecznego oraz wskazywali na najważniejsze rzeczy przy odbiorze technicznym mieszkania z rynku pierwotnego. Mówili również o czynnikach sprzyjających zdolności kredytowej i plusach zakupu mieszkań z rynku pierwotnego.
Targi Mieszkań i Domów, w poszukiwaniu swojego wymarzonego M, często odwiedzają całe rodziny. Z myślą o ich najmłodszych członkach, wraz z Fundacją Cząstka Ciebie, przygotowaliśmy Strefę Dzieci, a w niej liczne atrakcje połączone z mnóstwem radości i kreatywności.
Krakowska, jesienna edycja targów to wydarzenie, na którym pojawiły się tysiące uczestników. Przede wszystkim były to rodziny z dziećmi oraz młode małżeństwa szukające swojego pierwszego mieszkania. Z ciekawością słuchali oni prelekcji, by uzyskać jak najwięcej informacji przed podjęciem jednej z najważniejszych decyzji w życiu.
Album targowy
Targi Mieszkań i Domów oddają do Państwa dyspozycji wiele form promocji i reklamy podczas wydarzenia. Dbamy również o to, by informacja o ofercie znalazła się w domach Państwa potencjalnych klientów. Jest to możliwe dzięki publikacjom towarzyszącym targom – ALBUMOWI TARGOWEMU. Pojawiają się w nim m.in. dane teleadresowe wystawców, prezentacje inwestycji i mapa ich lokalizacji, a także ciekawe kupony rabatowe.
Dzięki swojej zawartości i wysokiej jakości druku ALBUM TARGOWY stanowi cenne, pomocne źródło informacji, a jego żywotność gwarantuje, że Państwa oferta żyje w domach potencjalnych kupujących jeszcze długo po targach. Łącznie podczas jesiennych edycji Targów rozdystrybuowaliśmy 5 tysięcy egzemplarzy Albumu.
Kampania reklamowa
Strategia marketingowa targów oparta jest na wieloletnim doświadczeniu i sprawdzonych kanałach dotarcia do wszystkich zainteresowanych kupnem własnej nieruchomości. Prowadzimy kampanie online w Google, na Facebooku, Instagramie i na stronach internetowych. Wydarzenie promujemy w serwisach MTP, prowadzimy wysyłkę newsletterów do baz własnych oraz korzystamy ze wsparcia partnerów i patronów Targów Mieszkań i Domów.
Podziękowania
Od lat w organizacji Targów Mieszkań i Domów wspierają nas kluczowe dla branży instytucje i media. Dzięki współpracy z nimi możliwe jest zaplanowanie efektywnej kampanii promującej Targi oraz wzmacnianie pozytywnego i jednocześnie istotnego merytorycznie wizerunku naszych imprez. Dziękujemy za współpracę i wsparcie naszych działań w tworzeniu jesiennej edycji Targów.
Targi Mieszkań i Domów w Krakowie wracają już wiosną 2026!